Fagarasii- o excursie la munte alaturi de 2 fete dragi si un camarad

Cea mai frumoasa excursie , cel mai inalt varf cele mai dragi persoane , a fost o excursie la munte reusita. A fost si plina de peripetii. Incercam sa mituiesc camarazii cu ciocolata pentru a merge mai incet. Nu aveam pregatirea adecvata dar din dorinta de a ajunge pe munte am lasat acasa chiar si dozele de bere. Am plecat din autogara din cluj cand vanzatoarea de bilete mi-a spus ” sunt ultimele 3 bilete” am suflat usurat si m-am indreptat spre autocar. Neam asezat pe bancheta din spate jucand faza. Schimbul de autocare de la Sibiu ne-a dat ragaz sa luam o meritata pauza de masa . Ajunsi in orasul Fagaras am facut din piata ceva cumparaturi pentru a gati ceva dupa care am luat la pas orasul fagaras pana am intalnit primul local. Vinul curgea planuind drumul de a doua zi. Ajunsi acasa am continuat cu vin inca cateva ore . A doua zi cafeaua ne-a scos din mahmureala si am luat ocazia pana la baza muntelui. Nu am stiut ca vom face un traseu de o zi intreaga pana la cabana podragu. ?Nu am ajuns pe zi dar vremea a fost frumoasa si a tinut cu noi. La cabana podragu am luat in primire o camera cu mai multe paturi si am dormit adanc. A doua zii se promitea vreme frumoasa si un traseu scurt pana pe varf. Pe traseu am intalnit inca dou petrecatreti cu care am chefuit toata noaptea . Nu imi venea sa cred ca am ajuns pe moldoveanu 2544m altitudine, locuri despre care doar invatasem la geografie pentru bacalaoreat. Experienta de a vedea locul e cu toate alta fata de faptul de a citi din carti.

Author: admin

Sunt fotograf, am absolvit un liceu mate-info iar proiectul de atestat de informatica a fost realizarea de site. Ulterior am lucrat ca si fotoreporter, mergant si la facultatea de geografie. In final am absolvit un master de fotografie in cadrul universitatii de arta si design UAD Cluj-Napoca. Am ca hobby drumetiile montane, plimbarile cu bicicleta .